♥ Cik Jannah ♥
Pressure dan stress itu apa ??
Thursday, March 12 | 0Superstar (s)!


Haha. Boleh tak nak gelak dulu sebelum menaip :) kalau time pressure dok gelak-gelak, mau gila orang panggilnya. Haa, otak aku memang tengah pressure nie, stress sangat. Tak tau dah nak tenangkan macam mana kadang-kadang. That why kadang emosi aku tak pernah nak menentu sekarang, kerja nak marah orang saja. 

See.. Istifar banyak-banyak :)


InsyaAllah, tak da apa pun semua nie. Relax and be cool Jannah :) Aku kan selalu pegang kata-kata nie, 'Allah S.W.T takkan bagi ujian yang melampaui batasan pada umatnya'. Means aku mampu la, cuma cara nak handle tu slow sikit. Hee..

InsyaAllah, i will adapt this just take time.. Kadang motivate diri, ada guna juga aku masuk persatuan ni, sekurangnya aku tau how to make someone trust me then communication with other if i dont know who that :) learn how to do paperwork, proposal then summit to school (pejabat pusat pengajian).

 Harap sangat berguna pada masa akan datang.


Sekurangnya pressure masa sekarang, akan mematangkan aku bila aku hadapi pressure diluar sana satu masa nanti. Wake up Jannah !! I can do that :)




Older Post | Newer Post
Tuan Tanah


Hello! I'm Cik Jannah ♥ ! READ ME, GUIDE ME AND WALK BESIDE ME Firstly, I want you to know that this is a personal blog about my life, my passion, and also my perspective. If you like what you read, please do come again. In the other hand, if you dislike my writing, you can stop read and may leave this page on the spot. Thanks a lot of you :)
Klik-Klik sini !
Entry Owner Linkies Stuff FOLLOW
Nak bisik sikit !

Mohon maaf diatas penggunaan 'aku', 'hang', 'hampa' dan bahasa geli geleman dan seumpama dgnnya terutama kpd yg lebih up umurnya dari tuan empunya belog. :)


Let's Talk!

CBOX CODE!


BF forever :)

Who next ? :)
Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Cik Jannah ♥

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!
Tamau-tamau ! Cubit nanti haa :)