♥ Cik Jannah ♥
Again -_-"
Monday, October 13 | 0Superstar (s)!


Demam -_-"  kali kedua demam selama berada di UUM, sedih tapi alhamdulillah sebab Allah S.W.T bagi sakit tu supaya hapuskan dosa-dosa kecil kita. InsyaAllah mudah-mudahan. Tapi tak pa, pagi tadi lepas kelas dah p amik ubat kat PKU :) Ingat nak minta mc, kononya nak rehat. tapi malu sebab just demam sikit, selsema and batuk. Last balik makan ubat semua, terlena terus.. Kelas petang aku ponteng, siott kan. Macam rugi plak. Tapi seyess tak larat sangat, kepala pinar-pinar. 

Jumaat ni dah start cuti midsem, semua pakat riuh beli tiket balik kampung. Tapi aku?? Aku kan sabahan, mana balik bah.. Haha, macam jauh ja yang tak balik nie.. Konon :) Okay, nak inform sebab musabab tak balik cuti midsem seminggu adalah kerana terlibat dengan latihan lanjutan Palapes tersayang :)

Maka dengan ini, sediakan lah mental dengan sabaik-baiknya wahai Peg.Kadet Wanita NurulJannah :) InsyaAllah moga dipermudahkan.. Amin. Saya perlu kuat untuk mengharungi apa yang menanti di hadapan saya :) Orang lain semua boleh, so saya jua harus boleh dan mampu. Kerna saya tengok diorang juga makan nasi macam saya makan. :) Paham tak? Haha, ayat student sastera.. Okay cukup sudah release kejap, time tu study. See uolss again.






Older Post | Newer Post
Tuan Tanah


Hello! I'm Cik Jannah ♥ ! READ ME, GUIDE ME AND WALK BESIDE ME Firstly, I want you to know that this is a personal blog about my life, my passion, and also my perspective. If you like what you read, please do come again. In the other hand, if you dislike my writing, you can stop read and may leave this page on the spot. Thanks a lot of you :)
Klik-Klik sini !
Entry Owner Linkies Stuff FOLLOW
Nak bisik sikit !

Mohon maaf diatas penggunaan 'aku', 'hang', 'hampa' dan bahasa geli geleman dan seumpama dgnnya terutama kpd yg lebih up umurnya dari tuan empunya belog. :)


Let's Talk!

CBOX CODE!


BF forever :)

Who next ? :)
Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Cik Jannah ♥

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!
Tamau-tamau ! Cubit nanti haa :)