♥ Cik Jannah ♥
Touching ^_^
Friday, January 10 | 0Superstar (s)!


Rajin pulak yer aku update ! hehe. terasa kesedihan menjelang dua tiga menjak nie. But, buat relax and cool sudah :) Touching ?? Yes, sekarang hati aku senang sangat-sangat tersentuh. Rapuh ! Krap krap bunyi macam coklat kitkat :)

Kan dari awal-awal aku bagi tau kau. Jangan main hati, sebab aku tak kuat ! Hmm nasi dah jadi bubur, nak buang sayang so telan la jugak. Aku penah pegang kata-kata nie, "Ukirlah senyuman dibibirmu walaupun hatimu digigit keresahan, kerinduan dan kesedihan". . So aku telan jelahh rasa yang lebih-lebih kurang tuu. Then Fatinah BFF aku penah bagi tau, "kadang kita kecewa dengan perangai orang yang kita sayang tapi kita cuba tutup segalanya supaya kita dapat menyayanginya dengan sepenuh hati". .

Hmm, malam kelmarin punya berangan sambil mesej ngan orang tuu duty malam then terfikir something "Kadang-kadang Allah S.W.T tak menyatakan kunfayakun atas apa yang kita rencanakan kerna Dia telah merencanakan sesuatu yang lebih baik kepada kita. Kadang Dia beri kita sedikit kesakitan agar terhapus dosa-dosa kecil kita dan permudahkan urusan kita di akhirat" :) Entah macam mana boleh terlintas difikiran aku. . Then aku mula positifkan fikiran dan anggap apa yang berlaku ada hikmahnya :)

"Kadang Allah SWT bagi kita ujian yang besar supaya satu hari nanti andai kata berlaku sesuatu yang lebih besar, maka kita tidak terlalu terkejut untuk menerimanya" :) Now i thinking about what i says. . . :)


Lunch time # Friday :) w/apek 
Dah dewasa, angpau takda ! :)




Older Post | Newer Post
Tuan Tanah


Hello! I'm Cik Jannah ♥ ! READ ME, GUIDE ME AND WALK BESIDE ME Firstly, I want you to know that this is a personal blog about my life, my passion, and also my perspective. If you like what you read, please do come again. In the other hand, if you dislike my writing, you can stop read and may leave this page on the spot. Thanks a lot of you :)
Klik-Klik sini !
Entry Owner Linkies Stuff FOLLOW
Nak bisik sikit !

Mohon maaf diatas penggunaan 'aku', 'hang', 'hampa' dan bahasa geli geleman dan seumpama dgnnya terutama kpd yg lebih up umurnya dari tuan empunya belog. :)


Let's Talk!

CBOX CODE!


BF forever :)

Who next ? :)
Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Cik Jannah ♥

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!
Tamau-tamau ! Cubit nanti haa :)