♥ Cik Jannah ♥
November's girl :)
Sunday, November 17 | 0Superstar (s)!


Syukran . Allah S.W.T telah memberikan ruang untuk bernafas dan peluang hidup sudah mencapai genap 19 tahun. Alhamdulillah :) Then, terima kasih yang tidak terkira buat Mak sebab dah melahirkan dan membesarkan (^_^) Thanks jugak kat kawan-kawan yang wish my birthday and yang sudi datang jamuan yang tak seberapa tuu. Syukur sangat-sangat :)

Ada someone tuu percaya bila aku text jemput dya datang umah lepas asar, ada buat jamuan bertunang. Tapi aku tak mention pun sapa yang bertunang kann. :) Alih-alih bukan dya datang awal pun, lepas maghrib baru datang. First time ke dya masuk umah aku ?? Hmm agaknya kot. . Kalau aku betul-betul bertunang pun kenapa ?? Bukan dengan hang pun, hehe. Kalau yaa aku bertunang nanti, hang orang petama aku inform. Sebab ##

Dah genap 19 tahun, kejap saja rasa. Sayu and sedih pulak bila dikenangkan. Hmm. Exam ada lagi dua paper. Khamis nie ada repeat paper BM sem 1 then sabtu nanti paper repeat MUET. Pastu macam besaa lhaa, cari kerja. Pengalaman itu penting, mampu mendewasa dan mematangkan :)

# muka excited gilaa la tuhh. ada 3 kek, hehe :)

** w/sweety girls :) dan hadiah :D gelang mutiara mak kasi . .




| Newer Post
Tuan Tanah


Hello! I'm Cik Jannah ♥ ! READ ME, GUIDE ME AND WALK BESIDE ME Firstly, I want you to know that this is a personal blog about my life, my passion, and also my perspective. If you like what you read, please do come again. In the other hand, if you dislike my writing, you can stop read and may leave this page on the spot. Thanks a lot of you :)
Klik-Klik sini !
Entry Owner Linkies Stuff FOLLOW
Nak bisik sikit !

Mohon maaf diatas penggunaan 'aku', 'hang', 'hampa' dan bahasa geli geleman dan seumpama dgnnya terutama kpd yg lebih up umurnya dari tuan empunya belog. :)


Let's Talk!

CBOX CODE!


BF forever :)

Who next ? :)
Big applause to...

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Syaf
Re.Edit : Alya and Fea Exotics
Owner : Cik Jannah ♥

This blue pink templates made by PrincessBunny. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Powered by Blogger.com.

Best View at GOOGLE CHROME!
Tamau-tamau ! Cubit nanti haa :)